14 januari 2011

Målarverkstad


Snart går flytten och jag känner att lite nya möbler vore kul i den nya lokalen. Vita och fräscha! Därför påbörjades några projekt i går, bland annat det fina skåpet här ovanför. Det kommer bli så himla fint när det är färdigt, tänk vad lite vit färg kan göra!?

I helgen ska jag försöka hinna fortsätta målandet, det är tempo som gäller de kommande två veckorna! Men det finns inget som gör mig så glad som när jag får ställa ut en färdigrenoverad möbel!


Även den här vackra gamla stolen börjar bli klar, visst är den mysig?
Nu ska jag planera resten av alla målarprojekt så jag hinner färdigt så mycket som möjligt tills flytten. Ett skrivbord ska bli svart och likaså två gamla karmstolar som dessutom ska kläs om i ett vackert tyg, ett bord ska bli vitt som även ett klädskåp, ett skrivbord, ett mindre skåp samt lite annat smått och gott ska bli...

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin stol! Och lite vit färg är ju aldrig fel ;0)
    Cupcakesskylten trivs alldeles förträffligt bra, tackar som frågar!

    SvaraRadera