20 mars 2011

Fågelbur


Den senaste tiden har jag varit på riktigt pysselhumör. Det är nog vårkänslorna som börjar komma fram.
Den här fina fågelburen dekorerade jag med en blomma, Hjärtan på tråd. Krukan är dekorerad med linnetyg, spets och ett litet emblem. Mycket enkelt, men fint blev det!
Nu står den och pryder sin plats på en bunt inredningsmagasin i mitt vardagsrumsfönster.

Har en hel del andra projekt framför mig också. Bland annat ska hallen målas om, men vi får se när jag orkar ta tag i det. Snart hoppas jag :)
Håller även på att måla om två speglar och i går var det en lampfot som fick bli vit, dock gjorde den sig inte alls i vitt. Lite tråkigt när det inte blir som man har tänkt sig, men jag ska testa att byta lampskärm så får vi se om det blir bättre. Håll tummarna!

Hur har ni det? Har ni några vårkänslor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar