8 juli 2011

Fågelbur


Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, rättare sagt över två månader. Det har varit lite mycket med allting helt enkelt. Någon annan ursäkt har jag inte.

Strax före midsommar fyllde jag år. Jag fick den här underbara fågelburen av min fina vän. I går började jag pyssla med den, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha i den. Det enda jag vet är att jag vill ha det vitt där i, men visst, jag är öppen för förslag..
Hittills har jag ställt in en liten vit urna med en Hjärtan på tråd. Men jag vet inte riktigt.
Någon som har någon idé?

2 kommentarer:

  1. Forfarande har inte ljuset kommit som jag vann för länge sen, konstigt? Får jag ett så önskar jag mig ett rött.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Jag har mailat dig två gånger utan svar, får du inte mina mail? :/
    Har provat igen nu från min andra adress.

    Jessica

    SvaraRadera