27 april 2011

Älskade hjärtat!


I morse lämnade jag min älskade hjärtevän Ester hos farbror djurdoktorn i Karlstad för operation. Hon slet av korsbandet i vänster bakben i fredags nämligen. Stackars liten.
För ganska exakt ett år sedan opererade hon det högra bakbenet för samma sak.
Jag är ganska övertygad om att allting har gått bra, men går ändå som på nålar och väntar på att veterinären ska ringa mig.

Och min andra följeslagare Bankis ligger här och funderar på varför hennes kompis inte är med på jobbet i dag..

2 kommentarer:

  1. Stackars Ester...vilken otur hon har!!!
    Hoppas hon kryar på sig snart o att hon får vara frisk sen!!!

    :) maria

    SvaraRadera
  2. Gullehjärtat har det bra här hos mig, men jag tror hon längtar efter sin matte och syster lite grann. Hon har haft en jobbig natt och gnytt lite grann.Men idag har jag fått i henne vatten o en liten skinkbit. Hon till och med vifdade på sin lilla svans.
    Mamma

    SvaraRadera