5 april 2011

Tävling!


I väntan på att våren ska komma på allvar tycker jag vi kör en liten tävling.
Det jag lottar ut den här gången är ett underbart doftljus i vår nya serie Woodwick. De finns i flera olika dofter och storlekar.
Jag lottar ut ett ljus som brinner hela 40 timmar, doften får vinnaren själv välja!

Woodwick-ljusen är unika då de har en träveke som gör att de knastrar när de brinner. Oerhört mysigt! Man får känslan av en tänd brasa! :)

Vad ska ni då göra för att delta i tävlingen? Enkelt.
Kommentera det här inlägget så får ni en lott.
Lägg till dig som följare på Ediths Facebooksida så får du ytterligare en lott och lägger du till dig som följare på bloggen får du till en lott.
Länkar du dessutom det här inlägget på din blogg har du en lott till!
Totalt kan du få fyra lotter alltså! :)

Blir vi många deltagare är jag kanske snäll och lägger till några små tröstpriser dessutom! ;)

Tävlingen pågår till och med 25 april.
Lycka till!

51 kommentarer:

  1. Åhhh så mysigt och fint sånt ljus skulle ja vilja vinna <3 ;)

    SvaraRadera
  2. Klar man vill vara med och tävla :)
    Gillar på fb så klart... Så två lotter och jag hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  3. Ett sånt fint ljus vill jag absolut ha :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna ha ett =)

    SvaraRadera
  5. Ja tack...jag vill gärna vara med o tävla!
    Följare är jag ju redan på både bloggen o facebook!!! :)

    Maria

    SvaraRadera
  6. Åh, dedär ljusen har jag kikat på många gånger. :)

    SvaraRadera
  7. Jag vill va med :-) gillar självklart fejjan sidan och följare är jag :-) ska länka sen oxå. Kram

    SvaraRadera
  8. Är gärna med, med 1 lott. Träveke låter ju spännande, aldrig sett de ljusen. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med!! Gillar på fb sedan tidigare :-)

    SvaraRadera
  10. Åh jag vill vara med! Gillar redan på FB ;-)
    /Ullis www.phifadesign.se

    SvaraRadera
  11. JAG VILL OXÅ VARA MED! GILLAR REDAN PÅ FB
    kisu@telia.com

    SvaraRadera
  12. Tack,vill gärna delta i din tävling! Spännande!
    Mvh: Stina.

    SvaraRadera
  13. Klart man vill vara med. Jag gillar redan på facebook, skriver här och följer numera också! =)

    SvaraRadera
  14. Är gärna med. Har länkat på bloggen http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/doftljus.html
    tina_z@live.se

    SvaraRadera
  15. åååå... självklart vill jag oxså vara med.. länkar te bloggen ;)

    SvaraRadera
  16. 1.Jag är gärna med!
    2.har gillart Ediths Facebooksida med namn Lili Ying.
    3.har blivit följare på din blogg med namn Gratishav.
    4.har tipsat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-doftljus.html
    så 4 lotter till mig :)

    SvaraRadera
  17. 1. Jag vill vara med!
    2. Jag har länkat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-ediths.html
    3.Jag blev följare nr 7 på b.l

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med:)
    Gillar på FB - Anna Lundkvist
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/doftljus.html
    Följer dig men missade vilket nr jag blev

    SvaraRadera
  19. Är gärna med!
    Gillar på fb (Isabelle Marie Flink)

    SvaraRadera
  20. Jag vill va med å tävla! Följare på fejjan är jag redan!

    SvaraRadera
  21. VA ljus som sprakar, nytt och spännande som jag naturligtvis gärna vill vinna .
    ska försöka fixa ett par lotter..Facebook och följare

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med! Det skulle vara supermysigt att få ett sånt fint ljus! :D Kram Emma_favoriten@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och har läönkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med :)

    Ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag vill också vara med :)

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med! Och väntar på besked om min rosa sås kanna! ;)

    SvaraRadera
  28. jag är med :) älskar doftljus...

    gillar på fb: johanna hellberg
    och har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/doftljus.html#comment

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar med en lott :)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Ja e me o tävlar, 2 lotter*

    Länkat i bloggen här: http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/april/doftljus.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Självklart vill jag vara med och tävla om ett väldoftande ljus =)

    Jag länkar i min blogg, gillar på fb gär jag redan ;)

    Bloggen: elefantflickans-varld.blogspot.com

    SvaraRadera
  32. Jag vill också gärna vara med

    http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/04/doftljus-254.html

    SvaraRadera
  33. ingela peistorpet7 april 2011 kl. 12:01

    Hej !
    Jag vill jättegärna vara med o tävla , ljus med träveke tycker jag låter spännande , har aldrig provat men skulle vilja få chansen att göra det nu =))

    SvaraRadera
  34. Jag vill va me :) De e så mysigt me ljus.
    kramar

    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag vill vinna :)
    Jag gillar dig på face,
    kommenterar dig här,
    har bloggat om tävlingen: http://lillahagen.blogspot.com/2011/04/tavlar.html
    och följer don blogg så 4 lotter till mig tack!

    SvaraRadera
  36. Hej! Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar...Älskar ljus. Dessa har jag dock aldrig provat..

    //Casandra
    Casandra_000@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Vad fint! Jag är med o tävlar:)
    http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/april/tavla613.html
    Följer på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Jag är med och tävlar med en lott!
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med :-)
    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/25-april-vinn-doftljus.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  41. Lotteri lottera här e ja =)

    SvaraRadera
  42. Jag är med =)

    Jenny Penny (viktoria Johansson)

    SvaraRadera
  43. Jag vill vara med!=)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. 2:a LOTTEN:

    Gillat på facebook:)
    Heter Zandra Svantesson där.

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. 3:e LOTTEN:

    Har lagt till dig på bloglovin:)
    Såhär står det under din bild på min sida:
    Prenumeranter: 11
    Placering: #51200 i Alla, #607 i Inredning

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. 4:e LOTTEN:

    Länkat på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/april/tavling-98.html#comment

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. heejj , gud det skulle vara bra att ha där hemma!
    har lagt till dig på blogg vin , följer dig redan på facebook :)<3 4 lotter
    ha en bra dag och hoppas på en vinst<3

    kanelsmurf@hotmail.com /mail<3

    SvaraRadera
  48. JAG TÄVLAR MED ALLA LOTTER :)

    jag är med!
    jag har länkat här: http://gnugge.blogg.se/2011/april/tavling-59.html#comment
    jag gillar på facebook via namn "lovisa lundmark blomgren"
    jag gillar dig även på bloglovin!

    håller tummarna! kram

    SvaraRadera
  49. Har precis hittat din blogg och tar gärna en lott! Det jag har sett av din blogg så verkar den jättebra så jag återkommer mycket snart!
    Ha en fortsatt fin påsk!

    nettan.klar@gmail.com

    PS: Jag har luktat på de här ljusen och de luktar enormt gott! Så nu hoppas jag på värsta turen!

    SvaraRadera